“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 31 januari 2015

Av Henriette Ståhlberg - 31 januari 2015 16:11

Jag gillar egentligen inte konståkning och tycker att det är alldeles för långtråkigt. Men nu har det varit EM i Globen här i Sverige så nu har faktiskt jag tittat! Jag kände att det var värt det när systrarna Joshi och Viktoria Helgesson åkte om så bra placeringar! Det slutade med en rysk trippel men där bakom kom lillasyster Joshi fyra och storasyster Viktoria femma! Jag som inte vet någonting om konståkning tyckte ändå det var kul att se och jag satt men en puls hög som jag vet inte vad när man väntade på Viktorias och Joshis poäng! 

     

Här har vi systrarna, Joshi till vänster och Viktoria till höger på alla bilder! :D 

Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Ovido - Quiz & Flashcards