“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg under april 2015

Av Henriette Ståhlberg - 5 april 2015 21:10

Ja, vart ska jag börja! Skidsäsongem var fantastisk! Här är det bästa (Utan inbördes ordning) som hände under säsongen som jag ser det! 

 

Låt oss börja med att Marit Björgen entligen fick vinna Tour de Ski! Även om jag inte gillar henne så är det svårt att ta ifrån henne storheten hon innehar! 

 

När Charlotte Kalla krossade allt och alla i Östersund på 10 km fristil, distansen som hon även vann på VM!!

 

Hela Stina Nilssons säsong, vilket resulterade i att hon vann U-23 Cupen!!! Jag tror verkligen Stina kommer bli stor i framtiden!

 

Med tanke på lysande framtid, Ebba Andersson! Hon fick chansen att tävla i Östersund och hennes första tävling bland seniorer (Hon har två år kvar som junior) kom hon på 16:e plats! Så av den anledningen kommer hon med på min lista! Hon kommer bli bra!

    

Låt oss tillsist ställa oss upp (Allstå, ni får sitta kvar) för Calle Halfvarssons säsong!!! Hans säsong (Om vi bortser från VM) har varit helt fantastisk på alla sätt!!

Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Ovido - Quiz & Flashcards