“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Henriette Ståhlberg - 29 januari 2014 20:02

Hej igen!


Idag har jag verkligen haft en fantastisk dag, den roligaste på väldigt länge! 

Idag var jag 4 timmar på P4 Västmanland, Sveriges Radio! Det var väldigt roligt, timmar att minnas! 

Jag vill bli sportkommentator/sportjournalist, helst på TV, men gärna på radio också! 

Det var jättekul där, och till och med ett möte jag satt med på, var roligt! 


Jag fick lära mig massvis med grejer,  hur man ställer in olika saker, och hur viktigt klockan är, och den är verkligen viktig, så ett bra tips är att man kan klockan! Jag fick en bra inblick i hur media yrket fungerar! 


Sedan blev jag intervjuad, och var med i radion, direkt från studion, och det var roligt! Min fristör hade hört det, och jag var till han senare, han tyckte faktsiskt att jag var duktig! Det var i alla fall superkul, fick prata om sport, så det gjorde det än roligare, men media är min framtid, det vet jag nu! 


Så jag får tacka Jenny Rask som tog dit mig idag, det var verkligen super!! 


                     

Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Ovido - Quiz & Flashcards