“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 14 juni 2015

Av Henriette Ståhlberg - 14 juni 2015 17:10


Det är fotbolls VM borta i Kanada, Sverige har spelat 3-3 mot Nigeria och 0-0 mot USA. Att spela oavgjort mot USA var väldigt bra, men oavgjort mot Nigeria var kanske lite sämre än vad det fanns förhoppninngar på. Imorgon natt väntar Australien för Sverige, vilket jag ser fram emot! 


Ett ögonblick så ofattbart, gjorde dig till min soldat och tillsammans är vi starka.

Allt jag är, allt jag har, till mitt sista andetag ska jag älska dig med hjärtats alla slag.

Allt jag ber och allt jag vill är att få vakna tätt intill.

Att få älska dig i alla mina dagar, med allt jag har.

Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Ovido - Quiz & Flashcards