“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 21 mars 2015

Av Henriette Ståhlberg - 21 mars 2015 12:18

Marit Björgen fyller 35 år idag, det är bara att lyfta på hatten!

 

Av Henriette Ståhlberg - 21 mars 2015 12:08

Dessa fem är höjdpunkterna från VM i Falun! Utifrån min åsikt! Observera att det är utan inbördes ordning!


  Innan vi tar alla svenska framgångar måste jag bara jubla över Therese Johaugs tremil! Hon var överlägsen!

  Så som Sofia, Charlotte, Maria och Stina åkte i stafetten, bara att jubla över silvret!! 

 Johan Olssons guld! Han är så jävla bra! Inga ord räcker för att beskriva honom!Charlottes guld och kross!! Hon är också så jävla grym! Jag har inga ord som beskriver henne heller!

    Sedan är det bara att jubla över Stina Nilsson! Hon är så himla fantastisk! Jag tror verkligen att hon kommer bli stor!!!


Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Ovido - Quiz & Flashcards