“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Henriette Ståhlberg - 17 januari 2015 16:27

Sprint idag och behöver jag säga mer än Stina Nilsson? Nej, jag tror inte det. Ingvild Flugstad Östberg vart för svår men där bakom kom Stina in på andra plats och shit vad hon är bra! Lätt att glömma att hon faktiskt bara är 21 år! She is born to be a star! 

    Ska bli så otroligt kul att se VM och om någon ska kunna ta ett guld från Norge så är det Stina Nilsson i sprinten! Jag längtar verkligen, det är faktiskt bara 33 dagar kvar!!! Magdalena Pajala gjorde det också kalasbra och tog sig till final! 


Herrsidan då? Ja där behöver jag väl inte säga mer än att lillebror Northug, Thomas, fick sin först Världscup seger, i den (Bakom OS-finalen) konstigaste sprintfinalen jag sett! 


       

Norska mästerskapen på herrsidan också...

Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Ovido - Quiz & Flashcards