“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 28 december 2014

Av Henriette Ståhlberg - 28 december 2014 14:11

Jag ber om ursäkt för min frånvaro, men nu har jag en dator igen, så nu kommer ni inte undan mig! 


Damerna har nyss åkt storslalom, och det var fyra svenskor i det andra åket. Maria-PH och Frida Hansdotter får antagligen revanch imorgon då det är slalom på schemat! Jessica Lindell Vikarby gick det inte heller så bra för. Men Sara Hector, hon är otrolig! Inför säsongen var hennes bästa placering 16:de och i Åre i år kom hon tvåa och idag låg hon tvåa efter andra åket. Hon kom ner i ledning och det var bara Mikaela Shiffrin kvar. När Mikaela kom in 18 hundradelar efter Sara på en tredje plats stod det klart!! Sara Hector vann!!! Som sagt kom Mikaela Shiffrin trea och så kom Anna Fenninger tvåa!


   

GRATTIS SARA!! 

Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Ovido - Quiz & Flashcards