“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Henriette Ståhlberg - 9 februari 2014 19:00

Här är alla medaljörerna!! 

 

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Sveriges kläder, jag gillar de mer idag än igår. Och mer igår än i fredags, men jag vet inte riktigt, gillar Vancover-kläderna mer!

 


Av Henriette Ståhlberg - 9 februari 2014 18:32

     

Nyss fick Marcus sin silvermedalj!! 

Av Henriette Ståhlberg - 9 februari 2014 17:31

  Bild tagen från nrk.no

 


Justyna Kowalczyk har brutit foten... Men det som skrrämmer är vilken skalle tävlingsmänniskor har. Justyna har nämligen tänkt att åka 10 km klassiskt på torsdag. GALET! 

Jag kunde inte ens stå på min fot när jag stukade den, nu ska Justyna åka skidor på en bruten fot? GALET som sagt. GALET, GALET, GALET!



Av Henriette Ståhlberg - 9 februari 2014 16:52

Jag gillar Carolina Klüft som programledare nu under OS! Tycker att hon sköter sig väldigt bra, och hon har ju rutin om sport och så, så jag tycker att hon är kanon bra framför kameran!! :D 

 

Av Henriette Ståhlberg - 9 februari 2014 13:50

Vet egentligen inte vad man ska säga om Daniel Richardssons sjunde plats, men stor respekt!

Stor respekt att han ens är uttagen till OS, stor respekt att han åkte idag och stor respekt att han åker så jävla bra! 

 

Av Henriette Ståhlberg - 9 februari 2014 12:56

Håller på att svimma eller nått idag också, en fantastisk dag!! 

Herrarna körde 30 km Skiathlon idag, och den svenska insatsen var så jädrans grym!! 


Anders Södergren kom 14:e

Lars Nelson 10:a

Daniel Richardson 7:a


Då har jag än inte nämt den bästa svensken!! 


Men låt oss ta pallen!! 

Trea kom Martin Johnsrud-Sundby (Norge) 

Dario Cologna från Schweiz vann!!! Helt otroligt, han har varit skadad, och började tävla i världscupen förra helgen! 


Silvret då?!?! Jodå, det gick till Marcus Hellner!!  Han var otrolig, och sjukt nära guld också!! 
Men så himla kul med silver idag också!!! 

       


Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Ovido - Quiz & Flashcards