“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Henriette Ståhlberg - 12 januari 2014 15:53

Jag vet, jag vet. Men jag har varit utan dator. 


Jag har fått flera frågor (inte här på bloggen, utan av personer i min närhet) om varför jag gillar Emil Jönsson. 

Mitt svar är ganska enkelt: Han fångar mitt intresse. 


Jag har flera gånger skrivit att jag älskar honom, men det är självklart inte bokstavligen. Jag känner inte honom, utan det är mer en kändis kärlek. Folk älskar Justin Bieber, jag älskar Emil Jönsson, jag ser faktiskt ingen skillnad, mer än att Emil är svensk och inte alls lika känd. 


Jag vet faktiskt inte hur jag fick upp ögonen för Emil, utan vips så grät jag när han vann, och när han inte vann. Vips hejade jag på honom, och sedan dess har han alltid varit en stor förebild för mig. Utan att känna Emil, utan att han sagt något, eller nått sånt, bara utav vilken stor förebild han är för mig, så har han fått mig att våga göra saker jag inte skulle vågat annars. Han får mig på det sättet att kämpa tills jag är helt utslagen på karaten och på gymmet. Och jag vet att det låter sjukt, men att se honom åka skidor, får mig att ta mig igenom dagarna, sedan mormor dog.


Så jag kan faktiskt inte säga varför jag gillar Emil Jönsson så mycket, det finns inga ord som beskriver. Men du som gillar Justin Bieber, Eric Saade (Hahha, snyggt hopp från Justin!!), Oscar Zia, Danny osv. vet vad jag talar om. Det är inget som går att sätta ord på, man vet det bara. 


 

 

Bilden säger allt. Jag är så lycklig så jag inte kan sluta le, men samtidigt har jag gråtit av lycka sekunderna innan, som gör att jag ser svimfärdig ut. Men jag har aldrig varit lyckligare. 24/3-2013, föralltid i mitt hjärta.


Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Skapa flashcards