“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Henriette Ståhlberg - 13 juli 2013 11:21

Sofia Lundgren (reser målvakt i Sverige) skrev "Kan inte alla som inte gillar kvinnor knipa igen gapet, och ägna sig åt varandra!?" på twitter efter Danmark matchen och all nätmobbning. Tycker det är starkt att stå emot på det sättet.
Ikväll spelar damerna mot Finland. Och jag önskar precis som Sofia att alla kan knipa igen gapet. Jag vill inte läsa elaka och onödiga kommentarer imorgon, oavsett resultat, tänk efter innan. Det som var efter Danmark matchen var helt sjukt, och får jag läsa sånt igen, hoppas jag spelarna anmäler det. För nätmobbning ska bort, i alla åldrar, på alla platser. Det ska inte tillåtas, det ska bort helt enkelt. Det är så fegt att man sjunker så lågt. Fy.

Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Ovido - Quiz & Flashcards