“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Henriette Ståhlberg - 19 maj 2013 21:19

Mästarnas Mästare är klart! 

Jag börjar snabbt med att säga att Bernt kom trea, så det blev klart där att det blev en kvinna som skulle vinna! Första gången! (Föresten bestämde ju jag och min kompis förra året när Pernilla kom trea att en tjej skulle vinna i år)


Jag vill inte dra ut på det, men Anna fasnade vid ett pussel, och Magdalena för grym på att skjuta med armborst! 

STORT GRATTIS MAGDaLENA FORSBERG, Mästarnas Mästare! 

 

Av Henriette Ståhlberg - 19 maj 2013 18:44

Så nu kan jag återkomma med att USA vann bronset över Finland efter straffar. 

 

Av Henriette Ståhlberg - 19 maj 2013 18:08

Jag är så nervös så att jag kissar på mig. Nej, jag pratar inte om finalen i hockey mellan Sverige och Schweiz. Även om jag lite snabbt säger lycka till men inte för mycket!


Nej det jag tänker på är Mästarnas mästare. Det är ju final där också. Magdalena och Anna you know! Och ni tänker säkert, men OMG. Och jag säger då aaaaaaaaa. 


Förlåt, jag är lite uppe i himlen. Allting händer på samma gång, igår var det final i ESC och Petra var fantastisk, men det har inte hit att göra, men jag är lite halvt hyper. 


Nu är det bronsmatch mellan USA och Finland, får se hur det går där. Det är förlängning just nu, får se om det går till straffar... 


Förlåt för ett grymt förvirrande inlägg, med saker som inte har med sport att göra, men jag är lite halvt hyper eller nått åt det hållet. Återkommer med vinnare i både hockey och MM!

Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Ovido - Quiz & Flashcards