“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Henriette Ståhlberg - 15 maj 2013 21:29

Norrmän ska man absolut inte förstå sig på. Det kan jag inte tro. 

Inte norskor heller för det... 


Men jag tänkte på grisen, alltså Petter för er som inte läst min blogg förut. 

Han ska tydligen hoppa av landslaget, och återkomma i november. Varför? Väldigt onödigt känner jag. 

Jag menar, vem kommer på -Nei, jeg har vært her for lenge. Jeg tar en pause, ser du i november.

På riktigt, vakna upp. Så kan man inte göra. Göra så i ett vanligt jobb. -Du jag jobbar på ett annat ställe ett tag. Vi ses i november igen. 

Det funkar inte så, även om man är en skidåkare från Norge. Det kommer de inte bry sig om i det vanliga livet sen. 


Men han får väl göra som han vill. Egentligen bryr jag mig inte. Egentligen...

Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Ovido - Quiz & Flashcards