“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Henriette Ståhlberg - 25 mars 2013 19:53

Robin Bryntesson var ovanligt lugn igår. Visade sig att han hade fått sockerfall.   

 

Lyckades få en bra bild på Emil när han åkte!! 


 

Justyna Kowalczyk var grymt snygg! Dock inte så bra bild, men hon var superfin!!!

  

Jag och Emil Jönsson!! Jag är mitt i en underbar dröm, jag inte vill vakna upp ur!!

 

Jag och Emil Jönsson!! Jag är mitt i en underbar dröm, jag inte vill vakna upp ur!!




 

Jag och Emil Jönsson!! Jag är mitt i en underbar dröm, jag inte vill vakna upp ur!!

  

Jag och Robin Bryntesson!! Jag är mitt i en underbar dröm, jag inte vill vakna upp ur!!

Av Henriette Ståhlberg - 25 mars 2013 19:41

Falun igår ni! Det slår allt jag någonsin varit med om!! Jag fick autografer av hur många som helst, och det jag fick vara med om efteråt. OMG!! Säger bara det! 

Jag fick autograf av: 

Eldar Rönning

Kikkan Randall

Alexey Poltoranin

Tomas Northug

Robin Bryntesson

Marcus Hellner

Calle Halfvarsson

Anna Haag

Ida Ingemarsdotter

Emma Wikén

Charlotte Kalla

Magdalena Pajala 

Daniel Richardsson

Så fick jag även av min älskling!! EMIL JÖNSSON!!!   


Tänkte snart lägga upp lite bilder :D 


  



Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Ovido - Quiz & Flashcards