“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Henriette Ståhlberg - 1 december 2012 11:18

Ja, nu har damerna åkt 5 km fristil. Hur det gick, det ska ni absolut få veta! 


Ni vet Marit (Superwomen) Björgen? Hon vann! Överraskad? Någon? Nej, inte jag, i alla fall. Norskorna hade en väldigt bra dag, och hela Norge är överlykliga nu, antar jag. 

Andra platsen är väl den jag får vara glad över, där kom Kikkan Randall från USA. Hon kommer få en underbar säsong! Hon ligger tvåa/trea i totalcupen nu, så det kommer bli kanon. 

Trea kom någon konstig ryska som heter Yulia Tchekaleva, och det orkar jag inte lägga för mycket energi på. 


Nu ska jag titta när herrarna kör, sedan ger jag mig av mot andra äventyr :)

 

Här är en bild på Kikkan Randall, som kommer få en lysande säsong! :)


Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Ovido - Quiz & Flashcards