“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Henriette Ståhlberg - 8 augusti 2012 23:17

 

På något konstig sätt (fråga mig inte hur) vann Sveriges herrar i handboll över Danmark!

Vi är i semifinal nu! Jippi!

Nu väntar Ungern i semin!

Av Henriette Ståhlberg - 8 augusti 2012 19:37

Alhaji Jeng kvalade idag i stavhopp.

Gick ungefär som det brukar, inte alls alltså.


Finns dock några (rätt många) som skriver väldigt elaka saker om Alhaji på speciellt twitter.

Jag har inte läst de elakaste sakerna, men det har Yannick Tregaro.

Tänker inte skriva vad han skrev här, men vill ni läsa, så gå till hans twitter sida: https://twitter.com/yannicktregaro

Ni måste bläddra ner för att hitta just det, men om man säger så, han är inte speciellt glad över kommentarerna om Alhaji.


Ibland är det bättre att hålla tyst om sina tankar.


Av Henriette Ståhlberg - 8 augusti 2012 13:09

 

Jag gillar inte Rolf-Göran Bengtsson så värst mycket, men detta är så himla tråkigt.

Rolf och hästen Casall skulle idag hoppat final i OS, men Casall är skadad, och därför bestämde Rolf att de inte skulle hoppa.

Även om jag inte gillar Rolf-Göran, så tycker jag att det är extremt tråkigt...

Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Ovido - Quiz & Flashcards