“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Henriette Ståhlberg - 10 april 2012 21:54

Inlägget nyss okej...

Pappa var glad

Men jag kan inte hockey.

Det är tydligen flera matcher kvar?

Det fattade jag inte

Är inte final bara en match?

Nehe, okej då.

Av Henriette Ståhlberg - 10 april 2012 21:08

Asså, det är min pappa som rubriken riktar sig till.

Han sitter där uppe i vardagsrummet och kollar på hockey final mellan Brynäs och Skellefteå, och han hejar på Brynäs, och jag råkade trycka över till fyran och råkade se att de ledde med 1-5, det är inte bra, eller jag struntar i det egentligen.

Men sitt där uppe och le du, det lär vara den sista gången du ser Brynäs ta SM guld...



Av Henriette Ståhlberg - 10 april 2012 21:06

Hej

Jag har sagt hur många gånger som helst att jag suger på att blogga, och att jag ska bli bättre, men det sker ju aldrig. Jag har inte fattat, hur jag kan vara så dum, så jag gör om samma sak, som det som jag irriterar mig på, jag hatar att folk inte bloggar, när de väl har en blogg, men jag är ju exakt likadan. Jag fattade för ett tag sedan att jag inte är bättre, när jag gick in på en blogg, och den personen inte hade bloggat på två dagar, men hallå, jag bloggar en gång i veckan, om ens det.


Jag har nu kommit fram till varför jag inte bloggar, och det beror på att jag inte har någon fantasi för fem öre, jag vet inte vad jag ska blogga om, för mina intressen intresserar inte er, och då ger jag upp om att blogga.


Nu frågar jag er? Vad ska jag blogga om? Kan ni inte hjälpa mig, vad vill ni se här på bloggen?

Jag kan absolut slänga upp någon bild, men mitt intresse för fotografering är inte så stort, så det blir inga proffsbilder, och så.

Men snälla, kan inte ALLA, skriva vad ni vill att jag ska blogga om? Man kommenterar uppe i högra hörnet.

Jag vill ha hjälp, min fantasi är inte bra, och då kan jag inte blogga, eftersom jag inte vet vad jag ska skriva om.


Jag skriver det en gång till, hjälp mig vad jag ska blogga om. Jag tar emot ALLA tips.


//Henriette

Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Ovido - Quiz & Flashcards