“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Henriette Ståhlberg - 18 mars 2012 22:36

I dagen Time Out


Marit Timell: Du är perfektionist?

Emil Jönsson: Ja

Marit: Anna, hur yttrar det sig?

Anna Haag: Lite brända pjäxor, lite brutna stavar

Måns Möller: Varför bränna pjäxor?

Anna: Så de ska väga mindra.

Per Andersson: Men bara för att spara några gram, du har inte funderat på att banta istället?

Emil: Nej, jag gillar kakor. Det är gott.

Martin:Det låter som du är värre än Gunde Svan

Emil:Det skulle jag inte säga

Annika Andersson: Är du likadan när det gäller att duscha och koka gröt?

Emil: Nej, men det går effekivt allting

Annika: Inte allting, va?

Emil: Allt... Allt, hela kvällen.

Babben Larsson: Precis allt? Då blir man nyfiken. Vad ligger rekordet på, Anna?

Av Henriette Ståhlberg - 18 mars 2012 16:47

Hej, och förlåt. Men jag tog ett litet uppehåll från bloggen.

Nu är skidåkningen över för denna säsong :/

Jag ville va i Falun idag, men istället fick jag sitta framför en TV och följa allt.

Det blev seger för Dario på herrsidan, med bästa svensk (Marcus Hellner) på nionde plats.


På damsidan var det mycket mer spännande.

Marit (Superwomen) Björgen gick ut 6 sekunder före Justyna (superwomen number 2) Kowalczyk.

Justyna åkte ikapp det på 3 minuter, men sen tog det stopp. Hon tappade och tappade, och vips var Heidi Weng, Charlotte Kalla och Therese Johaug ikapp.

Marit vann

Heidi kom tvåa

Charlotte Kalla kom trea!

En grej om Heidi, förra året när jag var i Falun, träffade jag hennes pappa, och då sa han att hon var lovade, och ja han hade rätt!

Förra året kom hon på 18 plats.


Det var även slalom idag, och André Myrer vann slalomcupen!!


Ännu ett år har gått, och nu är skidåkningen slut.

Det är extremt vemodigt.  

Nu är det inge sport förren friidrotten börjar.

Men jag får hitta på något att blogga om, i värsta fall får jag börja kolla på bandy, men nej, så lågt ska jag inte behöva gå.

Ni får ha det bra framöver!


Hej Svejs


//Henriette


Ps. Ikväll klockan 20:30 är det time out, med Emil Jönsson i ena laget, och Anna Haag i det andra!

/DS.

Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Ovido - Quiz & Flashcards