“Det krävs mod att fullfölja drömmar”

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Henriette Ståhlberg - 9 januari 2012 21:04

Hejsan!


Jag har en annan blogg där jag skriver om skolan, och vad jag gör på fritiden (alltså det jag inte gör när jag kollar på sport)


Skidåkning är en av de största delarna i mitt liv, ja friidrott också då!

Jag är beroende av det, och skulle inte kunna vara glad om inte vintern var full med skidåkning på tv:n och sommaren full av friidrott på tv:n.


Jag vet egentligen inte vad det är som gör att jag gillar skidåkning (sport) så mycket. Men det är en vild Henriette som väcks när skidåkningen kommer igång.


Jag har inte alltid varit lika galen i sport som jag är nu, men det har alltid varit en sportmänniska i mig. När jag var mindre kollade jag på fotboll och hockey med pappa, men idag kollar jag inte alls på hockey och bara på damfotboll.


I sommar är det OS, och då kommer min blogg uppdateras med allt från friidrott till brottning till simning!


Men eftersom skidåkningen är den sport jag gillar mest, så kommer jag skriva väldigt mycket om det.


Men jag säger

Hej Svejs

Så hörs vi snart igen!


//Henriette

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Alla glada tårar och alla ledsamma tårar. Alla motgångar och alla framgångar. Alla medaljer, men också alla besvikelser. Denna blogg tar dig in i detta. Denna blogg berättar också hur det går i olika sporter, för de som är på elitnivå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ord

  Who said Second place is just the first loser?

  "Det krävs mod att fullfölja drömmar"


Ovido - Quiz & Flashcards